Obserwatorzy

poniedziałek, 15 września 2014

Recenzja tuszu od My Secret

Witam
Kochani z okazji promo w Naturze zajrzałam tam i ja i ze względu,że nigdzie nie ma w moim mieście szafy MY SECRET podeszłam do niej by zobaczyć co mają ciekawego i odrazu rzucił mi się w oczy tusz..Create Your Lashes...
Przy jego otwarciu juz w drogerii testerka skusiła mnie jeszcze bardziej jego szczoteczka .


Opis producenta
Nowy wymiar rzęs w kilka sekund. Maskara idealnie modeluje rzęsy, pogrubiając oraz wydłużając je jednocześnie. Nadaje intensywny, czarny kolor. Bez parabenów.
Produkt zawiera dwustronny pędzelek. 

Cena ok 14zł /Natura







Mój opis:
Moje rzęsy są liche i trudne do ujarzmienia i szukałam tuszu,który je ujarzmi ładnie rozczesze,pogrubi oraz chociaż trochę wydłuży...i właśnie ten tusz sprawdził się idealnie do tych funkcji.Wiem,że zostanie u mnie na dobre bo to był strzał w dziesiątkę...i tu poraz kolejny sprawdza się fakt ,że tanie nie znaczy gorsze:)
..ale wracając do tuszu
 Opakowanie do złudzenia przypominające kultową mascarę L'Oreala Volume Million Lashes.Tusz ma ładne opakowanie - metaliczne, złote lub srebrne, zależnie od światłaSama szczoteczka jest silikonowa, z jednej strony włoski są dłuższe, z drugiej krótsze. Te pierwsze docierają do nasady rzęs, krótszymi maluję dolne rzęsy bez obaw, że się wybrudzę.Tusz ma dobrą konsystencję, nie jest mokry i całkiem przyjemnie pachnie. Szybko wysycha i nie odbija się na powiekach. Moim zdaniem bardzo ładnie prezentuje się na rzadkich i cienkich rzęsach takich jak moje więc mogę zapewnic,że z pięknymi wachlarzami jakie nie które Panię mają poradzi sobie jesczez lepiej i bedzie pełne zadowolenie.
Także drogie Panie jak najbardziej polecam:)WARTO!!!


BUZIAKI!!!

5 komentarzy:

  1. To jest szczoteczka, której szczerze nienawidzę :P

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię takie szczoteczki, ciekawa jestem jak wygląda na rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro polecasz to trzeba przetestować w najbliższym czasie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jutro akurat lecę zrobić zapasiki ;) przeprowadzam sie i nie chce w nowym miejscu latać po sklepach, a byc przygotowana ;) musze go kupić. Szczoteczka mi pasuje,

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz