Obserwatorzy

środa, 21 maja 2014

Recenzja fluidu Paese

Witam Kochane dziś mam dla Was recenzję fluidu firmy Paese Long Cover Fluid którego używam od początku mojej przygody z makijażem,więc jakies ładne 5 lat:)



Opis producenta:

Kremowa i bardzo komfortowa konsystencja podkładu doskonale ujednolica kolor skóry i ukrywa wszelkie niedoskonałości cery, czyniąc ją świeżą i promienną przez cały dzień, bez konieczności poprawek. Podkład jest odporny na pot i wodę, a dzięki zawartości lotnych olejków nie zatyka porów. Nie pozostawia śladów na ubraniach. Nie ściąga i nie wysusza skory, jest bardzo trwały, wspaniale się rozprowadza, nie podkreśla porów. Zawiera filtr przeciwsłoneczny SPF 6. 
Składniki aktywne: masło karite, kompleks witamin A, C, E i B5.
Oto moje kolorki :




Podkład zamknięty jest w szklanej butelce Opakowanie nie posiada pompki, jedynie szpatułkę, mnie to osobiście nie przeszkadza,bo dzięki  temu udaje mi się zużyć produkt do końca.
Jeśli chodzi o sam kosmetyk to jest dosyć gęsty, nie spływa ze szpatułki, ale przy tym nie jest ciężki i dobrze się go rozsmarowuje na buzi. Kolor jaki posiadam dla siebie to jasny beż i jest 2 z palety odcieni.To jasny odcień typowo beżowy, nie posiada żółtych, ani różowych tonów, określiłabym jako neutralny.Zapachem przypomina mi lekko MAGGi,ale mnie to wogóle nie przeszkadza.
Mogę się zgodzić, że jest to podkład kryjący,radzi sobie idealnie z moimi popękanymi naczynkami.Koloryt skóry jest ładnie wyrównany,niedoskonałości przykryte.Ma dobre krycie jednak nie tworzy efektu maski,a to ważne.Wykończenie na buzi jest bardzo naturalne, jednak pozostawia na twarzy tłustą warstwę. Skóra jest matowa, ale tylko dzięki dodatkowemu przypudrowaniu, ale ja i tak zawsze nakładam na podkład puder transparentny/ryzowy.. chyba wszyscy tak robią by utrwalić makijaż?!Jak dla podkład jest trwały cały dzień jest bez poprawek:)

Cena allegro ok 20zł/drogeria ok27zł

A któraś z Was używała/używa tego fluidu??
Pozdrawiam

16 komentarzy:

  1. jeszcze go nie miałam ale słyszałam że są fajne.obecnie używam inglota

    OdpowiedzUsuń
  2. mógłby mi przypasować, jestem ciekawa jak kolorki wyglądają na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie slyszalam jeszcze nic o tych podkladach. Ale nie sa drogie wiec chyba wyprobuje, bo wciaz szukam odpowiedniego podkladu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz.... jeszcze nie miałam w rękach tego podkładu.
    Muszę go koniecznie wypróbować bo widzę go na każdym kroku. Jest dosyć powszechnie dostępny :) On chyba nie ma dozownika tylko taka szpatułkę w środku tak?
    Czy wygodnie sie nim "operuje" w takim razie?
    Dzięki za recenzję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ten podkład ma szpatułke nabierasz ile chcesz i aplikujesz ja tam nie widzę z tym problemu

      Usuń
  5. Nie używałam go, ale chyba i tak zbyt ciemne kolory jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja znajoma używa i bardzo sobie chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem ciekawa czy by mnie nie zapchał, ogolnie szukam czegos kryjacego wiec super ze o nim napisalas to poczytam wiecej na jego temat:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paula taka cena ,że warto spróbowac

      Usuń
  8. Ja to jestem tak zakochana w revlonie i w tym ze zastyga ze chyba juz nic innego nie skradnie mi tak serca.:) Ale ogolnie same fajne rzeczy słyszałam i marce Paese:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam ten podkład i powiem szczerze ze mnei zapycha strasznie..na upalne dni absolutnie sie nie nadaje..w tej cenie mam revlona po ktorym nic mi nie jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie to zależy od cery mnie pasuje...a na lato fakt nie nadaje sie za ciężki jest...ja teraz używam Skin Balance ale to już sporadycznie na codzień działam z BB z Rimmela

      Usuń
  10. Uzywalam go jak i innych z tej firmy. Zadny mi nie pasowal:(

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam jeszcze nic z tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana świetna zmiana bloga. Gratuluję :)
    ps. Nominowałam Cie do zabawy, szczegóły u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna recenzja, muszę wypróbować sama ten Fluid

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz