Obserwatorzy

wtorek, 8 lipca 2014

Celia Nude matujący fluid korygujący-recenzja

Witam Kochani
Przychodzę dziś do Was z recenzją fluidu marki Celia,który mnie niesamowicie zaskoczył,a czy pozytywnie czy negatywnie zapraszam do dalszego czytania:)

...A więc tak...jakoś mnie nie kusił ten fluid,gdy go widziałam w Biedronce-kupiłam go w całym zestawie od pewnej dziewczyny,która sprzedawała" zbędny" balast w kosmetyczce.Postanowiłam go odrazu wypróbować i wiecie co??Strasznie mnie zaskoczył i to pozytywnie.


CELIA Nude, Matujący fluid korygujący, każda cera, 30 ml

O produkcie wg producenta:

Matujący fluid korygujący idealny do każdego rodzaju cery. Dzięki zawartości składników regulujących wydzielanie sebum nawilża przesuszone partie twarzy i normalizuje strefy tłuste. Doskonale ujednolica koloryt skóry i dopasowuje się do karnacji. W czasie aplikacji zmienia się w delikatny, matujący puder nadając makijażowi satynowe wykończenie.
Dodatek witamin C i PP zapewnia działanie pielęgnacyjne.

Fluid jest dostępny w 4 odcieniach:


- 01 ecru
- 02 naturalny
- 03 beżowy
- 04 słoneczny

Składniki aktywne:

- naturalne pigmenty
- witamina PP
- witamina C

Pojemność:


30 ml

<zdj z internetu>


   

Moja opinia:

 Opakowanie jest bardzo wygodne to jest tubka. Po odkręceniu zakrętki dzióbek jest zaplombowany tak jak w paście do zębów ;) jest to świetne rozwiązanie ponieważ mamy pewność że fluid jest nienaruszony. Produkt ma pojemność 30 ml. Ja posiadam nr 01 ecru oraz 02 naturalny.Odcienie bardzo mi odpowiadają teraz gdy jest lato buzia opalona lekko to 02 idealnie sie sprawdza a na inna porę roku 01 bedzie dla mnie idealny. 
 Produkt ma konsystencje kremu. Jest bardzo wydajny. Wystarczy niewielka ilość, aby pokryć całą twarz. Kolor idealnie stapia się ze skórą, nie ma różowych tonów, co dla mnie jest niesamowicie ważne, bo nie lubię wyglądać jak świnka .Produkt genialnie nawilża strefy suche i matuje tłuste, skóra wygląda pięknie, zdrowo. Łatwo się nakłada, nie tworzy smug. Krycie jest całkiem ok, chociaż na większe niespodzianki trzeba użyć korektor. Można nakładać dodatkowe warstwy w miejsca problematyczne. Dla mnie bez problemu się sprawdza.Potrafi utrzymywać się na twarzy cały dzień, czasami nawet bez pudrowania.
Nie zapycha i nie powoduje wyprysków. Dla mnie ideał, za śmieszną cenę wiem,że w Biedronce mozna go kupić za ok 7zł!!!







<przepraszam za jakoś baterie padły w aparacie-zdj z tel>

 Za tę cenę nie wymagałam zbyt wiele, chciałam aby produkt zakrył to co ma zakryć, był lekki oraz dawał przyjemne satynowe wykończenie-Nie zawiodłam się. Fluid zaskoczył mnie ogromnie, dla mnie jest to produkt wow, i jeszcze ta cena! Próbowałam wielu podkładów tych droższych oraz tych tańszych u mnie zazwyczaj sprawdzają się te tańsze. Jest to chyba najtańszy podkład jaki miałam a zarazem jeden z najlepszych-tak tak Kochane pozostane mu wierna:)
Brak ewentualnie dostępność, nie widziałam go nigdzie indziej niż w Biedronce. Także dziewczyny za taką śmieszną cenę oraz świetny efekt warto wypróbować. 

*recenzja jest moją osobistą opinią, każdy ma inne wymagania i odczucia produktu.


Może któraś z WAS miała ten fluid??
Buziaki :*









 

6 komentarzy:

  1. Cena naprawdę niska, więc warto wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam, ale za taką cenę można wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niz nam tego podkldu, ale ja juz mam swoj wybrany i ulubiony wiec nie szukam dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Celia mają dobre produkty, warto wypróbować bo kosztuje grosze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz