Obserwatorzy

poniedziałek, 9 czerwca 2014

Delikatny fluid intensywnie kryjący Pharmaceris-recenzja

Witam...mało mnie tu ,ale taka piękna pogoda więc musicie mi to wybaczyć,a po2 rośnie mi jęczmien więc makijażu brak...
Dzis postanowiłam Wam przedstawic recenzje jak dla mnie idealnego podkładu firmy Pharmaceris o odcieniu sand 02.
Jak ktoś ciekawy tego produktu zapraszam do dalszego czytania:)

Od producenta:

Polecany do stosowania dla każdego rodzaju skóry (również skóry problemowej i wrażliwej) w celu ukrycia jej niedoskonałości (przebarwienia, rozszerzone naczynka, blizny potrądzikowe, cienie wokół oczu, trądzik różowaty) oraz zapewnienia jej naturalnego, jednolitego kolorytu. Nie zawiera konserwantów i parabenu, bezzapachowy. Przebadany i bardzo dobrze tolerowany przez skórę wrażliwą. Działanie: Fluid dobrze maskuje niedoskonałości skóry (94%* badanych). Dzięki lekkiej, kremowej konsystencji i zastosowaniu innowacyjnego systemu kryjącemu nowej generacji TM nie obciąża skóry i nie powoduje efektu maski, a rezultat kryjący utrzymuje sie ok. 10h. Fluid nie zatyka porów i nie pozostawia plam na ubraniu (83%* badanych). Zawarte w recepturze mikrokapsułki filtrów mineralnych chronią przed negatywnym wpływem promieni UVA i UVB. Po 2 tyg. stosowania u 94%* osób zanotowano wzrost elastyczności skory i poprawę jej nawilżenia o 15%**.
Efekt:
Gładka, świeża i miękka skóra o równej, naturalnej barwie bez efektu maski.

* - badania subiektywne w niezależnym Laboratorium Badawczym
**- badania aparaturowe w niezależnym Laboratorium Badawczym
Trzy odcienie
Ivory-Kość słoniowa
Sand-Piaskowy
Bronze-Brązowy

Skład: Aqua, Cyclopentasiloxane, C12-15 Alkyl Benzoate, Cyclohexasiloxane, Pentylene Glycol, Vinyl Dimethicone/ Methicone Silsesquioxane Crosspolymer, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Butylene Glycol, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Titanium Dioxide, Glycerin, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Propylene Glycol, Polysilicone-11, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Polyglyceryl- 3 Polydimethylsiloxyethyl Dimethicone, Polyglyceryl-4 Isostearate, Magnesium Sulfate, Dimethicone, Aluminum Hydroxide, Stearic Acid, Niacinamide, Candelilla Cera, Triethoxycaprylylsilane, Lonicera Caprifolium (Honeysuckle) Flower Extract, Lonicera Japonica (Honeysuckle) Flower Extract, Sodium Hyaluronate, Silybum Marianum (Lady`s Thistle) Extract, CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77492, CI 77491, CI 77499 (06.11.2009)

Cena: 36,50zł / 30ml









Moja opinia:

Produkt zamknięty w plastikowym,solidnym opakowaniu.Konsystencja fluidu kremowa,delikatna nie za ciężka,nie podkreśla suchych skórek więc te które je mają mogą byc spokojne:)mam jasną karnację a odcień 02 jest dla mnie idealny.Nie pozostawia efektu maski i idealnie kryje,a ja co do podkładów mam wielkie wymagania,gdyż posiadam cerę naczynkową,a ten podkład idealnie sobie z tym radzi:)Nie jest to produkt matujący od razu zaznaczam,że przyda się przypudrowac buzię na końcu np tak jak ja to robię pudrem ryżowym PIERRE RENE a wtedy makijaż pozostanie nienaganny przez dłuuuugi czas.Podkreślam,ze jest bardzo wydajny,dlatego starczy na bardzooo długo.Posiada filtr ochronny SPF 20,a dla mnie to bardzo ważne bo muszę chronić moją buźkę...
Cena co nie których może odstraszać,ale warto kupić gdyż produkt spokojnie starczy na kilka miesięcy


A może któraś z Was miała styczność z tym fluidem??
Jakie macie zdanie??

7 komentarzy:

  1. Lubię ten fluid, często używam go dla klientek. Niestety u mnie się nie sprawdza z powodu ciemnych kolorów. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam, ale nie wykluczone, że sprawdzę jak działa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego kosmetyku, współczuję przypadłości. Kuruj się! Kup w aptece jakiś specyfik na ten jęczmień!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje się ciekawy, fajnie że ma filtr :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam i szalu nie robi i cena tez straszna jakaś ie jest... moim ulubieńcem jest revlon:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie miałam go :/ Nie znam działania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Marka znana, ale nie miałam okazji go testować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz