Obserwatorzy

środa, 7 maja 2014

...o rzęsach słów kilka+recenzja odżywki FEG

Jak wiecie rzęsy stanowią wspaniałą oprawę Naszych oczek,ale nie każda z Nas jest obdarzona firaną długaśnych i gęstych włosków.Jak sobie z tym radzić?Jak wspomóc matkę naturę??O tym napisze w dalszej części...

Każda kobieta marzy o tym, by przyciągać mężczyzn, magnetycznym spojrzeniem. Piękne i długie rzęsy są warto tysiąc razy więcej niż sztucznie przedłużone rzęsy czy też zagęszczone. Na szczęście możliwe jest osiągnięcie tego niesamowitego efektu, dzięki specjalnym odżywkom. Dzięki nim uzyskać można naprawdę spektakularne efekty,ale nie każde są na wyciągnięcie ręki bo ich ceny są spektakularnie wysokie.


W działanie kosmetyków stymulujących wzrost rzęs wierzy coraz mniej osób, poza tym na efekty trzeba dość długo czekać i wymagają one systematyczności. Mimo wszystko warto, bo naturalna rzęsa jest lepsza niż najpiękniejszy kawałek plastiku, który może podrażnić oko lub odpaść w najmniej oczekiwanym momencie.
Na rynku jest wiele odżywek stymulujących wzrost rzęs:
1.Revitalash<ok,300zł>
2.Magiclash<ok.170zl>
3.BodetkoLash<ok.180zł>
4.FEG<ok.49zł>
5.4Longlash<ok.80zł>




Większość z nich zawiera mniejsze lub większe stężenie bimatoprostu<jeden ze składników leku na jaskrę LUMIGAN>gdyż "skutkiem ubocznym" chorych na jaskrę przy stosowaniu tego leku jest nadmierny wzrost rzęs.
Nie którzy lekarze w Europie w gabinetach dermatologii kosmetycznej przepisują lek o mniejszym stężeniu niż Lumigan tzn LATISSE-niestey u Nas nie osiągalny.Także kobiety po chemioterapii stosują ten zamiennik,ale u Nas nie am tak dobrze dlatego trzeba ratować się czymś innym-tańszym i dostępnym bez recepty.

Opowiem Wam o stosowaniu u mnie odżywki FEG <c.ok40zł>
Skusiłam się na nią,gdyż czytałam wiele opinii,że daje radę i pomaga.Ja u siebie szału nie zauważyłam a używałam ją systematycznie 3 mies...Fakt lekko sie wydłużyły i zagęściły,ale powalającego efektu niestety nie było...ale po pomalowaniu tuszem przynajmniej było widać,że są bo przed zastosowaniem odżywki po nałożeniu tuszu wyglądałam jakbym rzęs nie miała.








Od wczoraj zaczęłam moją przygodę z odżywką REGENERUM-nie liczę na spektakularne efekty choć połączenie odżywki którą aplikujemy na cebulki i takiej, którą aplikujemy na całe rzęsy jest wyjątkowo dobrym pomysłem i być może w dłuższym odstępie czasu,ale osiągnę choć minimalny zadowalający efekt:)Także trzymajcie kciuki:)
 Po kuracji REGENERUM będę testować 4Long Lash z polecenia Aliny Rose:)




A Wy miałyście styczność z jakąkolwiek wymienioną wyżej odżywką??


Buziaki:)




11 komentarzy:

  1. Ceny odżywek są na prawdę kosmiczne!
    Boję się takich "cudownych"specyfików.
    Czytałam gdzieś na blogu, że dziewczyna używała Revitalash. Jak ją stosowała to było ok, a jak odstawiła odżywkę to rzęsy były w gorszym stanie niż przed kuracją!
    Widuję efekty takiej kuracji u jednej z moich klientek.
    Efekt porażający!
    Normalnie rzęsiory aż do brwi!
    Ale co potem?
    Czy jesteśmy skazane na takie odżywki dożywotnio?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt po odstawieniu efekt utrzymuję się do ok 4mies potem wracają do pierwotnego stanu gdyż stymulacja włosków zostaje zatrzymana i włosek rośnie w swoim naturalnym tempie...Dla podtrzymania efektu chyba warto używać odżywki kilka razy w tyg prawda??by mieć fajne rzęski:)a nałożenie odżywki trwa dosłownie kilka sek.Może nie koniecznie nalezy używać Reevitalashu ale może inny tańszy zamiennik o mniejszym stężeniu bimatoprostu

      Usuń
    2. Sylla--po odstawieniu odżywki rzęsy wracają po 'chwili' do tego co było przed. I raczej nie sa gorszej jakości ale to efekt przyzwyczajenia do długich zazwyczaj daje wrażenie,że jest gorzej. Osobiście polecam Revitalash a jak już osiągniemy efekt możemy używać jej już rzadziej tylko dla podtrzymania efektu. Niestety jak z natury nie mamy długich i gęstych to żadna kuracja nie zapewni nam długofalowego efektu, zawsze będą powracać do stanu 'przed'

      Usuń
  2. Szkoda, że u Ciebie FEG nie dała spektakularnych rezultatów:/ Ja myślałam o niej kiedyś, jednak wybrałam tę moją i nie żałuję! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie Patrycjo ja też się do niej przymierzam ale po skończeniu opakowania REGENERUM:)

      Usuń
    2. Spoko! Z miłą chęcią poczytam o Twoich przemyśleniach dotyczących Regenerum :)))

      Usuń
  3. mam FEG, który stosuje już od 3 miesięcy i widzę różnicę, ale również mnie kusi 4LongLash i z pewnością po małej przerwie go spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 4LL koniecznie przetestuje:)być może razem zaczniemy zobaczymy jakie efekty daje:)

      Usuń
  4. Ja testowałam Regenerum i jestem bardzo zadowolona z efektów końcowych. Mam więcej rzęs i do tego są zdecydowanie grubsze i troszkę dłuższe. Przede wszystkim poprawiły znacząco mi się dolne rzęsy. Używałam jej przez miesiąc systematycznie dzień w dzień. Jestem zadowolona nawet bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po FEGu również dolne rzesy poprawiły swój stan-noo jestem ciekawa jak po REGENERUM zareagują moje rzęsy:)

      Usuń
  5. ja używałam 4longlashes i po 2 miesiącach moje rzęsy wyglądają jak firanki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz