Obserwatorzy

poniedziałek, 19 maja 2014

Mój Makijaż komunijny:)

Hej Kochane:)
Wczoraj byłam na komunii na szczęście pogoda była bajeczna,więc mogę powiedziec,że udało sie wszystko.
Od rana u mnie szał...najpierw spakowanie najmłodszego bo został u teściów,potem moja fryzura,makijaż i na końcu wystrojenie mojej Panny:)...do tego sama byłam bo mąż był jeszcze w pracy,także możecie sobie wyobrazić jak wyglądało moje szykowanie się z dwójka dzieciaków plątających się obok mnie akurat wtedy kiedy musiałam być sama:/
Poniżej mój makijaż:








A to z moją Córeczką:) :*

 PA!!!

10 komentarzy:

  1. Piękny makijaż !
    Kochana widzę, że startujesz w konkursie :)
    Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama nie lubię różu na powiekach, ale tutaj pasuje perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba, pasował Ci do sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie!

    Widząc "zajawkę" aż się zastanowiłam, czy teraz dzieciom robi się makijaż do komunii. ;-) (Miałam okazję "spotkać się" z fryzurą za 150 zł dla dziecka).

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie :) Masz bardzo ładne rysy twarzy. Powodzenia w konkursie!

    OdpowiedzUsuń
  6. makijaż ekstra uwielbiam makijaze z kreska :) ja sobie moge wyobrazic jak przy dzieciach wyglada takie szykowanie sie na imprezy bo ja mam trojke :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny i piękna ta Twoja mała księżniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny makijaż, powodzenia w konkursie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie komponował się ze strojem:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz