Obserwatorzy

poniedziałek, 12 maja 2014

Mini recenzja mienrałów od Earthnicity-róże+swache

Dzień Dobry Kochani:)
Dzionek zapowiada sie u mnie słonecznie oby tak dalej:)
Tak jak wczoraj zapowiadałam chciałam krótki opisać perełki jakie wygrałam do testowania do Earthnicity-4 próbki podkładu mineralnego oraz 2 róże-to o nich napis
ze parę słów,bo mnie urzekły.To sa nowe odcienie jakie firma wprowadza do sprzedaży.
Gdy tylko dostałam przesyłeczkę musiałam ją otworzyć-co się okazało?!Mają przecudne odcienie.
1 róż z nr EL414-1 to ciepły brzoskwiniowy odcień z licznymi mieniącymi się drobinkami,które cudnie rozświetlają cerę
2 róż EL414-2 to boski lekko malinowy odcień-urzekł mnie od chwili,gdy nałożyłam odrobinę by sprawdzić odcień-będe musiała zakupić te kolorki bo obydwa są świetne,ale nazwany przeze mnie MALINOWY CZAR wręcz już ubóstwiam <3
Trwałość różów jest zadowalająca nałożyłam na rękę i tak chodziłam z nimi ponad 5 godz i wiecie co?! Przetrwały!!!...dlatego widzę,że warto w nie zainwestować...
Podam link do sklepu online,gdzie można zakupić wszystkie mineralne kosmetyki do makijażu, a nawet próbki dla odpowiedniego dobrania koloru
Earthnicity




Miłego dzionka:*

9 komentarzy:

  1. ja zaczynam przygodę z minerałami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...I JAK WRAŻENIA??ja tez chyba skusze sie na minerały

      Usuń
  2. Skusiłabym się na tą brzoskwinkę muszę zawitać do sklepu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monia mówię Ci wspaniałe są te róże w życiu nie miałam do czynienia z lepszymi:)

      Usuń
  3. Jeszcze nigdy nie próbowałam ani podkładu ani różu mineralnego, zazwyczaj celuję w fluid i puder w kamieniu, jestem tradycyjna, choć mam coraz większą ochotę spróbować jakiś minerałków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta ja miałam to samo ciągle podkłady płynne i pudry sypkie,a po tych probkach bardzoooo mnei kusi by spróbować,ale troszkę cena mnie dobija:(

      Usuń
  4. Mam ochotę na te minerały ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem why, ale mineraly nigdy do mnie nie przemawiały:/ Chyba jestem jakas lewa:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachęcające te próbki, zaraz sobie przejrzę ich stronę :) PS nie myślałaś może o zmianie layoutu na bardziej stonowany? To kolorowe tło bardzo odciąga uwagę od zdjęć i treści na Twoim blogu :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz