Obserwatorzy

czwartek, 20 marca 2014

...fuksjowy z akcentem+niespodzianka

Witam Słonecznie:)
Wiosna już chyba do Nas jedną nóżką zawitała:)
Wiecie,że mam nie za wiele czasu na makijaże w tyg,ale dziś zmalowałam małe fuksjowy makijaż...
Wiem,pewnie jest parę niedociągnięć,ale mój makijaz był robiony na szybkiego rano przed pracą:)







....aaa zapomniałam dodać jaka niespodzianka czekała na mnie po powrocie z pracy:)
Mega wielka paczka od JOKO COSMETICS <dziękuję > dla Pań na warsztaty,które już w króce będą u mnie w mieście <ale jak narazie jestem w trakcie kombinowania sali>



 

3 komentarze:

  1. Makijaż (jak zwykle) bardzo ładny. A paczuszka wygląda obiecująco. z chęcią wybiorę się do Ciebie na warsztaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż jaki cudny!!! :O Kochana, zaraz Ciebie dodaję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny makijaż, będziesz warsztaty makijazowe prowadzić? Fajna sprawa.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz