Obserwatorzy

sobota, 22 marca 2014

...DZIENNIAK

Moi Kochani mam dla Was małego nijakiego dzienniaka:)
Taki makijaż jest chyba najbardziej pożądany przez większość Pań:)więc zmalowałam dziś dla Was tylko takie,a że pogoda jest bajkowo słoneczka nie miałam na nic więcej czasu,gdyż korzystając z dni wolnych od pracy zabrałam dzieciaczki na dłuuuuugi spacer:







Do makijażu użyłam:
*cienie z paletki ESSENCE SUN CLUB
*kuleczki brązujące z AVON
*podkład kryjący z PAESE
*puder sypki ryżowy PAESE
*pomadka JOKO nr j62
*rzęsy ARDELL DEMI WISPIES

2 komentarze:

  1. Bardzo ladny makijaz i bardzo lubie je oglądać u Ciebie jeszcze możesz kreske pocwiczyc a tak to jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję,że Ci sie podobają moje makijaże:) no i wzajemnie:)
    A co do kreski to sama niewiem co sie stało na jednym zdj jest ok,a na innym takie fale dunaju:P
    ...mam duże gałuszki i może dlatego jak oczko skręce to krecha się załamuje:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz